teamcurious

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Anne-Lie - 6 januari 2014 20:54

Dagen har bestått av en himla massa mockande. Skurande. Flyttande.
Jag kände mig aningens utspridd men nu är jag lite mer ihopsamlad. Men bara lite!

Monzan har fått flytta in till tjejerna. En tupp i hönshuset. Numera är han boxgranne med Mara och Vims.
Det går hur bra som helst!
Monzan gillar kottar så han och Vims har snackat lite killsnack. Mara har svårt att bestämma sig men kan inte riktigt låta honom vara.
Doris önskade nog att hon var giraff för hon gjorde så gott hon kunde för att försöka sniffa in grabben som kom in. Nu står hon mittemot så hon kommer aldrig att nå ;-)

Monzan fick en vilodag just pga att han skulle få boa in sig i nya boxen och bekanta sig med grannen. I morgon kör vi igen :-)

Anledningen till att Monzan boat in sig hos stona är att Bella & Flisan åkte hem till sin ägare idag. För Flisan väntar livet som travhäst och jag önskar henne ett stort lycka till! Jag kommer att följa framstegen :-D

Ovido - Quiz & Flashcards