teamcurious

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Anne-Lie - 1 januari 2014 10:00

Ett märkligt avslut på året. Jag ifrågasätter på allvar om vissa människor inte fanns på plats när det delades ut hjärnceller och förmåga att tänka längre än näsan räcker...

Mitt under insläppet av hästar så drog värsta raketuppskjutet igång. Säger ingenting om det (det är ju ändå nyårsafton), om det inte hade varit för att det sköts vid vår postlåda :O
Det är med andra ord väldigt nära :-/

Tre hästar var kvar ute vilka två av dom våra egna. Sambon kastade sig på fyrhjulingen, åkte ner och ifrågasatte deras förstånd - och de har mage att säga att de trodde de var ensamma!? Men hallå! Om man 2m bakom sig har ett hagstaket och ca 30m åt höger ett stort jäkla ridhus och dessutom står vid någons postlåda, hur kan man då tro att man är ensam???
Utöver detta så var det en barnfamilj... I say no more...

Vi fick iaf in resterande hästar och när allt var klart och vi kliver ut ur stallet så ropar jag till sambon att jag tror det brinner där nere (dvs där de sköt). Återigen kastar han sig på hojjen och åker dit och då exploderar skiten...
Jag är lycklig han inte var närmare för då hade mitt nyår blivit en total katastrof :-/
Brandkåren fick rycka ut och släcka skiten.

Jag undrar igen hur f_n folk tänker. Om dom tänker? Jag blir så jäv_a arg!!!

Nåja, vi blev aningens sena till vårt nyårsfirande. När jag senare åkte för att natta kusarna var allt lugnt. Ingen var speciellt upprörd över smällandet.
Kollade dom återigen efter smällandet var över och det var lugna gatan.

Dagens x-tra jobb blir väl att kasta skiten efter....vad man nu ska kalla dom?
En brunnen låda raketer överspolad med vatten ellet vad de nu släcker med. Yummi.

Låt oss hoppas att 2014 blir ett bra år :-)

Ovido - Quiz & Flashcards