teamcurious

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Spikmatta

Av Anne-Lie - 12 november 2013 21:49

Det är väl knappast någon nyhet att folk ligger på spikmatta. Jag har hört hur mycket som helst om dessa mattor och har haft en liggandes bredvid sängen sedan lååång tid. Har jag använt den?
Svar nej!
Den ser fullkomligt vidrig ut. Och just ikväll insåg jag att vi har en till. En som ser ännu mer vidrig ut...:-S

Men, idag har jag kastat mig på mattan i ren desperation för att se om det möjligen kunde funka att få bort huvudvärken som förföljt mig över en vecka.
Och ja vad ska jag säga. Bra vart det inte, men något bättre iaf. Och i kombo med lite värktabletter blev huvudet rätt bra.

Något som mer har blivit rätt bra är Monzans ben. Inte bra - men bättre än igår. Och allt som är bättre är åt rätt håll :-)
Han fick en prommis, skrubbade, torkade och lindade ben. Står så över natten igen och är förhoppningsvis ännu lite bättre i morgon.
Dessutom får han nu fyra hela dagar att göra ingenting på utom att gå till brevlådan och skrubba ben.
Idag (dag2) har han klätt av sig grimman någonstans i hagen. Kul! Letar i morgon då det är ljust. Chansen är något större att jag skulle hitta den då än nu.

Nu ska jag faktiskt lägga mig på mattan en stund igen. Inte mördarmattan utan den vanliga spikmattan... nån måtta får det vara på perforeringar i ryggen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Ovido - Quiz & Flashcards