teamcurious

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Anne-Lie - 28 september 2013 23:09

jag gjort idag. Som tex att skura torktumlare med tandborste :-/
Det är inte upplyftande på något tänkbart vis alls så det var tur att Lisa ringde och talade om att hon sålt min sadel som jag hastigt igår skickade med henne till Rotbrunna. Jag glad!
Nu är det visserligen så att jag inte längre har någon tävlingssadel, men det ska väl hinna lösa sig hoppas jag. ... Annars är jag inte glad.

Hängde på Sandra på en skrittvända in mot industriområdet precis när det började bli mörkt. Fullhängd i reflexer så funkar det. Det är ju bara att vänja sig då det ständigt blir mörkare.
Lite skvättig var han, men ingen större fara. Skrittade på med långa kliv och sprätte då och då för att han kan, men var ändå lugn och städad.
Iaf så är han nöjd med att alternera lattjande i snöre med skritturer. Det gör mig glad då vi slipper att bryta ihop för att det är 1 1/2 vecka kvar tills vi kan sätta igång igen (hoppas). Lääängtar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards