teamcurious

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Anne-Lie - 27 september 2013 23:28

Eftersom det blivit höst hastigt och lustigt och temperaturen inte är så mysig (jag har lååång invänjning på kyla) så lämnade jag förra veckan in mina chaps för att få nya dragkedjor som funkar (såklart). Idag hämtade jag dom igen och ja..., det är fint att resår finns då jag uppenbarligen blivit lite fluffig om låren :-/
Märkligt. Inte märkt på några andra byxor. Möjligen har jag i förbifarten noterat att vågen höjt siffrorna en aning.... Lisa kallade mig fru marshmallow. Gulle dig Lisa <3
Eller så kan det vara så att långkalsonger och ridbyxor var ett par för många under chapsen. Så måste det va! Och då är det ju bra med resåren :-)
Snart är det dax att rota fram både mössor och vantar.... fast de ska sitta på andra kroppsdelar!

Monzan och jag har roat oss med att leka några dagar. Vi börjar i snöre och checkar att start och stopp funkar. Sen tar vi hela registret och byter håll ofta. Sen tar vi bort snöret och gör samma sak! Det är nyttigt att checka hur kommunikationen fungerar. Därför är det riktigt roligt att det funkar lika bra lös som i snöre. Det kan jag ju inte påstå att det gjorde när vi började med detta *host*
Monzan som fortfarande bara skrittas uppsuttet måste få ur sig allt som han laddar upp med. Får han inte anstränga kroppen så åtminstone knoppen. Det bubblar liksom över mellan öronen annars. Och då blir han vad man kan kalla mindre trevlig. Inte hans fel - han är bara en något överaktiv kuse på alla sätt. Hittar inte jag på något som sysselsätter honom hittar han på något som sysselsätter mig....

Här hittades han idag...

Mums med egen buffé ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards