teamcurious

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Anne-Lie - 14 september 2013 22:03

Att inte kunna använda sig av båda armarna *muttrar surt* det är liksom inte läge nu...
Så vi tar det i bilder:

Nästan hela skelettet på bild!

Om det ändå ska strula så är Monzan lite kass i höger höft just nu. Men det passar ju bra då jag ändå har en kass höger axel så kan vi vara kassa tillsammans. Typ! Tills det går över. Vilket vi hoppas på är snart. Vi promenixar så länge och passar på att använda bro och WE-bana bara för att det ska bli lite skoj :-)

Doris har även hon fått traska på bron. Fast med husse då hon inte är riktigt rumsren att gå omkring med. Skitaxel :-(

En till bara för hon är så fin <3 Och så är hon visst en "riktig" häst. Monzan är ingen riktig häst, men han är inte ledsen för det. Inte jag heller. Jag vet vad jag har under huven :-D

Humle & Dumle (en av dom är min son, vet dock inte vem som är vem) har tillbringat dagen med detta:

Det är bra. Jobba på, det är mer vägg kvar!

Lite fix. Just i detta läge kan det väl vara okej att ha en trasig axel. Alternativet hade varit trasiga knogar. Sambon klarade sig utan en skråma. Ibland är det orättvist!

Spritbandage på Mara har jag iaf lyckats med. Ser mycket bättre ut redan. Vims fick grimma på och av några gånger av bara farten. Flisan får vänta på den dära axeln igen då *suckar*. Hon är inte lika samarbetsvillig och kräver två armar av människan.

Ovido - Quiz & Flashcards