teamcurious

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Anne-Lie - 10 september 2013 23:21

eller fler grå hår!
Vi var inte på samma planet. Herr pälsboll var på planeten "fullt ös medvetslös" och jag var på planeten "nu gör vi det här lugnt och sansat"
Efter en massa böjande och ställande och flyttande så började vi närma oss samma planet som var någonstans mitt i mellan. "Vi gör det här lugnt och sansat fast i lite högre tempo"
Det är svårt att fila på nya saker och kusen blir frustrerad över att han vet vad han ska göra men får inte till det. Monzan i ett nötskal. Jag sänker ribban men han höjer den. Vi kan säga att det började inte bra. Men det slutade iaf bättre än dåligt så vi är nöjda. För idag. I morgon är en annan dag!

Sen var det Doris mys. Är det någon som behöver en tvätt så är det hon. Kan bli nog så spännande att parkera den donnan i duschen. En annan dag!
Idag bara mys och pyssel. Snart nog ska våra dagar innehålla utbildning och en dusch. Kul =))

Fölston och kottar har fått en borstning och lyft på benen. Duktiga kottar <3 och föralldel duktiga ston :-)
Mara tog en klunk vatten och släppte sedan ut den i nacken på mig, mindre duktigt! Jag duschar hellre inne....

Ovido - Quiz & Flashcards