teamcurious

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Anne-Lie - 5 augusti 2013 21:02

Och är det inte märkligt att saker alltid händer när de inte ska :-/
När jag fyllde vatten till stona så hittade jag såklart ett fuling sår på Doris. Vänster framben har fått sig en känga :-(
Vildhästen fångades in med hjälp av Sandra. Hon har utvecklat lite väl mycket vildhäst i sommar och var lite väl svårfångad. Har bara mig själv att skylla *suckar* Den lilla kusen var väldigt upprörd över allting utom att jag skrubbade rent såret och smorde in. Hon fick gå ut igen försedd med grimma vilken jag hoppas får sitta kvar!
Var ner igen lite senare och då smög hon sig fram för lite näsblås och kligos <3

Dagens positiva var Monzans tömkörning i alla tre gångarter. Tack för det hästen - du rockar :-D

Återigen med hjälp av Sandra så överlistade vi karate kid alias Vimse. Även han insmord utan att få in en träff. Hah! :-)

När jag kom hem såg det ut så här...

Det tar sig :-)

Skapa flashcards