teamcurious

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Anne-Lie - 2 augusti 2013 14:43

Monzan är igång igen och just nu vet jag inte vad jag anser om han.
Han är fulltankad i energi (var den nu kan tänkas komma ifrån) och han gör sitt bästa för att tala om det.
Han är glad och positiv och försöker alltid göra sitt bästa, men ibland kan han inte behärska sig. Å jag kan inte bli arg på en häst som sprudlar av energi trotts att jag hela tiden får påminna honom att hålla sig på mattan. Nog om det!

Har kört ut X antal sånna här och skurat de sista fölboxarna. Nu ska jag bara virkona så är fölsto stallet klart! Check!
Monzans box kvarstår.....

Vissa vilar sig i form :-)

En sån här kom på trailer för att vistas här ett tag!

Närmare bestämt här ska den och säkert fler farkoster befinna sig från nästa vecka. Spännande! :-D

Skapa flashcards