teamcurious

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Anne-Lie - 29 juli 2013 22:03

Idag skulle det enligt alla väderleksrapporter regna! Gjorde det? Nej, inte en droppe :-/
Absolut fel dag att springa i trappan upp och ner baxandes på en massa saker. Lätt svettigt *pust*
Två knökfulla hästsläp med saker till återbruket blev resultatet (och det rymms mycket). Plus ett släp med saker hem för lagring. Det är så tråkigt att jag kan kräkas men det blir skönt när det är klart. Men det tar tid, som jag inte har, eller iaf hellre vill göra annat på.
Väl hemma så blev det bara mat åt mig (serverad och klar <3 ), mat och vatten till djuren och sen dog jag...
Hade ju tänkt att veva igång Monzan men den energin gick inte att hitta någonstans. Hoppas den infinner sig i morgon då vi iof kör en repris på dagens jobb. Ska man se det positivt så behöver jag iaf inte träna något extra.
I morgon SKA jag rida, om så bara en barbacka sväng i skogen....

Vissa kan ju iaf lata sig <3

Ovido - Quiz & Flashcards