teamcurious

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Anne-Lie - 11 april 2013 22:04

Tömkörning är svårt! Iaf om man vill kunna göra något annat än att vingla omkring och förvirra sin kuse   

Så därför lämnade jag över spakarna till sambon som får det hela att se så himla enkelt ut *suckar avundsjukt*.

Och Monzan är väl inte den mest tömkörda hästen här i världen, men går ändå så himla fint när de får trixa ifred. Själv satte jag mig på stol i ett hörn och tittade på   . 

En stund i mitten av passet blev tömmarna mina och ja, resultatet varierar. Men om vi tar det i skritt och jag får mina order (som jag inte kan svara på för då vimsar jag bort mig) så löser vi det ganska hyffsat. Eller ja, hästen sköter sig fint, det är bara jag som ska hänga med och inte förstöra. Tror inte jag gjorde några större missar iaf för jag fick inte skäll   . Men någongång ska jag lära mig att iaf kunna utföra basic sakerna. Finliret överlämnas tacksamt!


Ur arkivet: Träskdjur   

 

Ovido - Quiz & Flashcards