teamcurious

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Anne-Lie - 2 april 2013 21:53

...har invarderat min kropp och jag har rödspränga ögon. Gillar??? Näe det kan jag inte påstå   

Kusen fick köra sitt eget race lös på ridbanan igår kväll och han passade på att rocka loss ordentligt. Gångarten som valdes var fullt ös i blandat trav, galopp och bensprattel - konstant fnorkande!!! Han hade kalaskul   

Och fast han hade en hel ridbana att sprätta runt på så höll han sig på en volt runt mig.... VÄLTVARNING!!!!!

Sen blev det duschen för sanering.


Idag blev det en soft dag i hagen då jag under bästa ridtiden satt i telefonkö och därefter var tiden ute och jag var tvungen att förpassa min kropp till att utföra mitt arbete, och så var den dagen slut *dubbel suck*


Vi tar nya tag i morgon och hoppas på solsken. Vårens värme, var är du?


 

Bensprattel...dock ej från igår men det ser på ett ungefär likadant ut   


   

Märklig plats att placera maten tycker de två fyrbenta. Men jag vet varför så skyll er själva!


 

Och utifall de är så smarta som de vill vara så kanske de även kan klockan!? Man kan väl hoppas...

Ovido - Quiz & Flashcards