teamcurious

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Anne-Lie - 1 februari 2013 20:46

Som vanligt så lider jag av akut tidsbrist. Oftast funkar det fint men just nu skulle jag vilja sätta mig ner och pausa en stund för att jag ska komma i fatt det som rör sig i mitt huvud...  


Sen sist har jag löst licens åt Monzan. Ansökte på morgonen, faxade passkopior vid lunch och på eftermiddagen var det klart. Snabba ryck!   

Kusen har även fått sina fossar fixade. Nu går han några mil till....


Igår var vi iväg på en föreläsning om just distansridning. Mycket matnyttigt!

Och idag har vi muttrat många fula ord om det underlaget som blev efter plusgraderna... Så vi har gymnastiserat i skritt skritt och mera skritt och höll på att avlida båda två av tristess. Skritta länge är helt okej bara man slipper befinna sig på en ridbana. Där blir det bara tråkigt   


Håller tummarna att jag kommer iväg i morgon!


Tjing!


Så här skoj hade vi för ett år sedan   

 

Skapa flashcards